Aniž by to někoho napadlo, tak letáky jsou vlastně svým způsobem forma určité reklamy a v podstatě se dá říci i nejlevnější, pokud ovšem víme, komu zakázku zadat. Jinak se nám může i podstatně prodražit. Leták jako takový je celkem známá věc a každý mi jistě dá za pravdu, že čím více bude zajímavější, v pestrých a dobře slazených barvách, tak bude zkrátka úspěšnější. Pokud si budeme chtít vytisknout nějaké menší množství, tak můžeme použít svoji domácí tiskárnu, ačkoliv hodně bude záležet na typu náplní, jelikož ne všechny mohou produkovat jasný a zřetelný tisk, což ovšem je zapotřebí. Ačkoliv mnohdy zaujme i pouze černobíle provedená grafika. Pro tisk většího množství nebo i zpracování a konzultace se přirozeně vyplatí firma, která v tomto oboru pracuje. Letáky tisk mají bohaté zkušenosti prakticky jak s kombinací barev, tak přirozeně s tiskem a doporučenou technikou.
Kdy můžeme letáčky využít?
V podstatě kdykoliv, kdy potřebujeme něco oznámit. Dalo by se říci, že svým způsobem fungují jako skutečně dobrý marketing, který nenásilnou formou osloví veřejnost.
- Do podnikání: oznámení otevření nové prodejny, akce, slevy, výprodej, nové kolekce, stěhování provozovny, případně nábor nových zaměstnanců nebo i ukončení provozu.
- Do domácností: nabídka produktů, které se mohou hodit doma i na našich zahradách, slevové akce nebo nabídka služeb.
- Politika: nejvíce nás zásobuje v čase voleb. Stejné provedení oznamujících kandidátů je snad všude. V místních novinách, letáčcích v různých podobách, malých či velkých, jednoduchých nebo skládacích, to záleží na tom, jak moc toho naslibují.
- Kulturní, sportovní nebo jiné akce: jednoduché letáčky, též možné všech rozměrů nás seznamují s druhem akce, koho zde uvidíme, kde se bude případně akce konat a přirozeně kolik bude stát. Zkrátka vše, co bude souviset s daným programem.
Tisk musí být logicky vysoce kvalitní, jelikož bude odolávat venkovním vlivům, ale s tím si odborníci na tisk hravě poradí.